Zwana w swoim kraju pochodzenia Kawasaki GPz 400 F-II.
Model pokrewny w Kawasaki GPz 550 (te same podwozie).
Motocykl rocznik 1994 (ostatni rok produkcji tego modelu na Europę), przebieg ok 36 000km i tyle powinien mieć, a na pewno nie ma 136 000km.
Co jest zrobione: wymiana oleju w przednim zawieszeniu, wymiana oleju w silniku, ustawione zawory, przeczyszczone gaźniki (aczkolwiek obroty lekko falują, więc synchro by się przydało), zmienione przewody na nowiutkie w stalowym oplocie, zmienione zębatki i łańcuch, nowe opony Dunlop Arrowmax, nowy filtr powietrza.
Całość po tych zmianach zrobiła może z 1000km.
Pali od strzała, rozpędziłem ją na 4-tym biegu do 160km, 5-tka i 6-tka to takie oszczędzacze paliwa.
Spalania nie sprawdzałem, ale pewnie niezbyt wiele.
Generalnie zostawiłbym ją sobie, gdyby nie potrzeba miejsca w garażu.
Cena: 2800pln.
Fotki:
http://bikepics.com/members/mgmg/94gpz400/(na zdjęciach jeszcze ze starymi oponkami)